Εκπρόσωποι Τεχνικής Υποστήριξης (1st και 2nd Level)
Εταιρεία
Η ManpowerGroup Greece, εκ μέρους πελάτης της, ηγέτιδας πολυεθνικής εταιρείας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά εκπροσώπους Τεχνικής Υποστήριξης σε 1st και 2nd Level τμήματα.Η εργασία αφορά 8ωρη, 5θήμερη απασχόληση σε βάρδιες στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αθήνα.
Περιγραφή
Αρμοδιότητες:• Διαχείριση και επίλυση των αιτημάτων των πελατών σχετικά με τεχνικά προβλήματα που αφορούν σταθερή τηλεφωνία, internet και συνδρομητική τηλεόραση
• Καταγραφή των σχετικών δεδομένων εντός του συστήματος CRM της εταιρείας
• Άμεση ανταπόκριση και επίλυση σε πρώτο χρόνο
• Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
Επιθυμητό προφίλ:
• Προϋπηρεσία σε τμήμα τεχνικής υποστήριξης
• Απόφοιτος-η ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΕΠΑΛ σε σχετικό αντικείμενο
• Πολύ καλή γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
• Άριστη γνώση MS Office
• Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
• Πελατοκεντρική εξυπηρέτηση και ομαδικό πνεύμα
• Ταχύτητα και αποτελεσματικότητα
Παροχές:
• Σταθερός Μηνιαίος μισθός
• Bonus επίτευξης στόχων
• Διαρκής και αναλυτική εκπαίδευση
• Σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
• Προοπτικές εξέλιξης σε έναν μεγάλο πολυεθνικό όμιλο
Τόπος Εργασίας:
GreeceΔιαθεσιμότητα:
Τύπος θέσης εργασίας:
Δημοσιεύτηκε:
20/05/2021Κωδικός Εργασίας:
200388Προβολές:
792Όνομα Υποκαταστήματος:
Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:
1Εκπρόσωποι Τεχνικής Υποστήριξης (1st και 2nd Level)
Greece
20/05/2021
200388
792
1
La selezione per questa posizione è chiusa. Ti invitiamo a cercare tra le numerose opportunità disponibili nella sezione
Trova Lavoro
Visualizza tutte le opportunità per Εκπρόσωποι Τεχνικής Υποστήριξης (1st και 2nd Level)
Visualizza tutte le opportunità per Εκπρόσωποι Τεχνικής Υποστήριξης (1st και 2nd Level)