Υπάλληλος Γραφείου (Σύμβαση 8 μηνών/Ασπρόπυργος)

Εταιρεία

Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Υπάλληλο Γραφείου για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στις Διεθνείς Αποστολές και τις υπηρεσίες Logistics.

Τοποθεσία: Ασπρόπυργος
Απασχόληση: 8ωρη εργασία, Δευτέρα – Παρασκευή σε ωράριο 09:00-17:00
Διάρκεια Σύμβασης: 8 μήνες, με προοπτική ανανέωσης

Περιγραφή

Περιγραφή Θέσης Εργασίας:

Ο κάτοχος της θέσης στην Operations Manager, με κύριες αρμοδιότητες τις εξής:
•Διαχείριση αποστολών διεθνούς οδικής μεταφοράς
•Επικοινωνία με φυσικούς μεταφορείς διεθνούς μεταφοράς
•Ενημέρωση και επικοινωνία με πελάτες/παραλήπτες
•Άμεση συνεργασία με τα τμήματα Δρομολόγησης/Finance/Sales/Customer Service

Προφίλ Υποψηφίου:
•Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε θέσεις γραφείου
•Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση στον κλάδο θα εκτιμηθεί
•Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/IEK
•Καλή γνώση των προγραμμάτων Microsoft Office και συστημάτων καταχώρησης δεδομένων
•Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
•Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
•Όρεξη για μάθηση

Πακέτο Αποδοχών:
•Μεικτός μηνιαίος μισθός 1000€
•Άριστες συνθήκες εργασίας σε ευχάριστο και σταθερό περιβάλλον

Τόπος Εργασίας:

Greece

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

27/10/2021

Κωδικός Εργασίας:

100656

Προβολές:

2889

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

1
 
 

Υπάλληλος Γραφείου (Σύμβαση 8 μηνών/Ασπρόπυργος)

Greece
27/10/2021
100656
2889
1

Εταιρεία

Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Υπάλληλο Γραφείου για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στις Διεθνείς Αποστολές και τις υπηρεσίες Logistics.

Τοποθεσία: Ασπρόπυργος
Απασχόληση: 8ωρη εργασία, Δευτέρα – Παρασκευή σε ωράριο 09:00-17:00
Διάρκεια Σύμβασης: 8 μήνες, με προοπτική ανανέωσης

Περιγραφή

Περιγραφή Θέσης Εργασίας:

Ο κάτοχος της θέσης στην Operations Manager, με κύριες αρμοδιότητες τις εξής:
•Διαχείριση αποστολών διεθνούς οδικής μεταφοράς
•Επικοινωνία με φυσικούς μεταφορείς διεθνούς μεταφοράς
•Ενημέρωση και επικοινωνία με πελάτες/παραλήπτες
•Άμεση συνεργασία με τα τμήματα Δρομολόγησης/Finance/Sales/Customer Service

Προφίλ Υποψηφίου:
•Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε θέσεις γραφείου
•Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση στον κλάδο θα εκτιμηθεί
•Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/IEK
•Καλή γνώση των προγραμμάτων Microsoft Office και συστημάτων καταχώρησης δεδομένων
•Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
•Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
•Όρεξη για μάθηση

Πακέτο Αποδοχών:
•Μεικτός μηνιαίος μισθός 1000€
•Άριστες συνθήκες εργασίας σε ευχάριστο και σταθερό περιβάλλον