Γερμανόφωνοι Σύμβουλοι Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών-Σέρρες

Εταιρεία

Η ManpowerGroup για λογαριασμό πελάτη της, εταιρεία με ηγετική θέση στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών αναζητά τους κατάλληλους υποψηφίους για να στελεχώσει θέσεις Γερμανόφωνων Συμβούλων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών στην περιοχή των Σερρών. Η εργασία είναι αποκλειστικά στα γραφεία της εταιρίας. ( On-site ). Παρέχεται η δυνατότητα υβριδικού μοντέλου.

-Kαθεστώς εργασίας: Πλήρης πενθήμερη απασχόληση (8ωρο), με κυλιόμενο ωράριο σε καθεστώς βαρδιών
-Εκπαίδευση: Αμειβόμενη ( 1 μήνας )

Περιγραφή

Responsibilities:
-Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και chat με στόχο την ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών
-Άμεση εξυπηρέτηση και εύρεση κατάλληλων λύσεων
-Ενημέρωση πελατών για την πορεία/εξέλιξη των αιτημάτων τους
-Παρουσίαση παρεχόμενων υπηρεσιών

Requirements:
-Απόφοιτος/η Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ-ΑΕΙ
-Επικοινωνιακές δεξιότητες & πελατοκεντρική αντίληψη
-Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
-Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες

Benefits:
-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ( 1500€ μεικτά)
-Επιβράβευση της απόδοσης και της επίτευξης στόχων με ανταγωνιστικά Bonus κάθε μήνα.
-Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης

Τόπος Εργασίας:

Σέρρες

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

26/01/2024

Κωδικός Εργασίας:

101525

Προβολές:

876

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

1
 
 

Γερμανόφωνοι Σύμβουλοι Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών-Σέρρες

Σέρρες
26/01/2024
101525
876
1

Εταιρεία

Η ManpowerGroup για λογαριασμό πελάτη της, εταιρεία με ηγετική θέση στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών αναζητά τους κατάλληλους υποψηφίους για να στελεχώσει θέσεις Γερμανόφωνων Συμβούλων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών στην περιοχή των Σερρών. Η εργασία είναι αποκλειστικά στα γραφεία της εταιρίας. ( On-site ). Παρέχεται η δυνατότητα υβριδικού μοντέλου.

-Kαθεστώς εργασίας: Πλήρης πενθήμερη απασχόληση (8ωρο), με κυλιόμενο ωράριο σε καθεστώς βαρδιών
-Εκπαίδευση: Αμειβόμενη ( 1 μήνας )

Περιγραφή

Responsibilities:
-Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και chat με στόχο την ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών
-Άμεση εξυπηρέτηση και εύρεση κατάλληλων λύσεων
-Ενημέρωση πελατών για την πορεία/εξέλιξη των αιτημάτων τους
-Παρουσίαση παρεχόμενων υπηρεσιών

Requirements:
-Απόφοιτος/η Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ-ΑΕΙ
-Επικοινωνιακές δεξιότητες & πελατοκεντρική αντίληψη
-Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
-Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες

Benefits:
-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ( 1500€ μεικτά)
-Επιβράβευση της απόδοσης και της επίτευξης στόχων με ανταγωνιστικά Bonus κάθε μήνα.
-Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης