Υπάλληλος Γραφείου (Σύμβαση 8 μηνών/Ασπρόπυργος)
Εταιρεία
Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Υπάλληλο Γραφείου για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στις Διεθνείς Αποστολές και τις υπηρεσίες Logistics.Τοποθεσία: Ασπρόπυργος
Απασχόληση: 8ωρη εργασία, Δευτέρα – Παρασκευή σε ωράριο 09:00-17:00
Διάρκεια Σύμβασης: 8 μήνες, με προοπτική ανανέωσης
Περιγραφή
Περιγραφή Θέσης Εργασίας:Ο κάτοχος της θέσης στην Operations Manager, με κύριες αρμοδιότητες τις εξής:
•Διαχείριση αποστολών διεθνούς οδικής μεταφοράς
•Επικοινωνία με φυσικούς μεταφορείς διεθνούς μεταφοράς
•Ενημέρωση και επικοινωνία με πελάτες/παραλήπτες
•Άμεση συνεργασία με τα τμήματα Δρομολόγησης/Finance/Sales/Customer Service
Προφίλ Υποψηφίου:
•Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε θέσεις γραφείου
•Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση στον κλάδο θα εκτιμηθεί
•Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/IEK
•Καλή γνώση των προγραμμάτων Microsoft Office και συστημάτων καταχώρησης δεδομένων
•Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
•Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
•Όρεξη για μάθηση
Πακέτο Αποδοχών:
•Μεικτός μηνιαίος μισθός 1000€
•Άριστες συνθήκες εργασίας σε ευχάριστο και σταθερό περιβάλλον
Τόπος Εργασίας:
GreeceΔιαθεσιμότητα:
Τύπος θέσης εργασίας:
Δημοσιεύτηκε:
27/10/2021Κωδικός Εργασίας:
100656Προβολές:
3262Όνομα Υποκαταστήματος:
Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:
1Υπάλληλος Γραφείου (Σύμβαση 8 μηνών/Ασπρόπυργος)
Greece
27/10/2021
100656
3262
1
Εταιρεία
Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Υπάλληλο Γραφείου για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στις Διεθνείς Αποστολές και τις υπηρεσίες Logistics.Τοποθεσία: Ασπρόπυργος
Απασχόληση: 8ωρη εργασία, Δευτέρα – Παρασκευή σε ωράριο 09:00-17:00
Διάρκεια Σύμβασης: 8 μήνες, με προοπτική ανανέωσης
Περιγραφή
Περιγραφή Θέσης Εργασίας:Ο κάτοχος της θέσης στην Operations Manager, με κύριες αρμοδιότητες τις εξής:
•Διαχείριση αποστολών διεθνούς οδικής μεταφοράς
•Επικοινωνία με φυσικούς μεταφορείς διεθνούς μεταφοράς
•Ενημέρωση και επικοινωνία με πελάτες/παραλήπτες
•Άμεση συνεργασία με τα τμήματα Δρομολόγησης/Finance/Sales/Customer Service
Προφίλ Υποψηφίου:
•Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 έτους σε θέσεις γραφείου
•Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση στον κλάδο θα εκτιμηθεί
•Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/IEK
•Καλή γνώση των προγραμμάτων Microsoft Office και συστημάτων καταχώρησης δεδομένων
•Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
•Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
•Όρεξη για μάθηση
Πακέτο Αποδοχών:
•Μεικτός μηνιαίος μισθός 1000€
•Άριστες συνθήκες εργασίας σε ευχάριστο και σταθερό περιβάλλον