Complaints and Customer Care Advisors
Εταιρεία
Περιγραφή
Αντικείμενο της θέσης:Οι κάτοχοι της θέσης θα είναι υπεύθυνοι για την εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων και την διαχείριση των ζητημάτων των πελατών σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα της εταιρείας, με άμεσο σκοπό την παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης σε πρώτο χρόνο και κατ’ επέκταση, την δημιουργία μακροπρόθεσμων πελατειακών σχέσεων.
Αφορά πενθήμερη εργασία, πλήρους απασχόλησης, σε καθεστώς βαρδιών, Δευτέρα με Σάββατο. O τόπος εργασίας είναι στα βόρεια προάστια των Αθηνών, πολύ κοντά σε σταθμό μετρό.
Τυπικά προσόντα για την θέση:
• Απόφοιτοι ΑΕΙ / ΤΕΙ/ Λυκείου
• Απαραίτητη εργασιακή εμπειρία σε θέση εξυπηρέτησης - διαχείρισης πελατών, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε εντός καταστήματος, για τουλάχιστον 1 έτους
• Άριστες επικοινωνιακές & διαπραγματευτικές ικανότητες
• Προσανατολισμός στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης του πελάτη
• Άριστη εξοικείωση με την χρήση Η/Υ
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους
Πακέτο Αποδοχών
• Μισθός: 750-800 € μεικτά, αναλόγως προϋπηρεσίας και προσόντων
• Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
• Αναλυτική εισαγωγική εκπαίδευση επί πληρωμή
• Προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικά εξελισσόμενο πολυεθνικό περιβάλλον
Τόπος Εργασίας:
ΑττικήΔιαθεσιμότητα:
Τύπος θέσης εργασίας:
Δημοσιεύτηκε:
04/07/2017Κωδικός Εργασίας:
100007Προβολές:
11030Όνομα Υποκαταστήματος:
Complaints and Customer Care Advisors
Αττική
04/07/2017
100007
11030
La selezione per questa posizione è chiusa. Ti invitiamo a cercare tra le numerose opportunità disponibili nella sezione
Trova Lavoro
Visualizza tutte le opportunità per Complaints and Customer Care Advisors
Visualizza tutte le opportunità per Complaints and Customer Care Advisors