German Σύμβουλοι Customer Service Θεσ/νίκη-Καβάλα-Ιωάννινα-Βόλος- Κοζάνη

Εταιρεία

Η ManpowerGroup για λογαριασμό πελάτη της, εταιρεία με ηγετική θέση στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών αναζητά τους κατάλληλους υποψηφίους για να στελεχώσει θέσεις Γερμανόφωνων Συμβούλων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών στις περιοχές Θεσ/νίκη-Καβάλα-Ιωάννινα-Βόλος- Κοζάνη. Η εργασία είναι αποκλειστικά στα γραφεία της εταιρίας. (On-site). Παρέχεται η δυνατότητα υβριδικού μοντέλου.

Kαθεστώς εργασίας: Πλήρης πενθήμερη απασχόληση (8ωρο), με κυλιόμενο ωράριο σε καθεστώς βαρδιών, Δευτέρα- Κυριακή, 07:00- 23:00
Εκπαίδευση: Αμειβόμενη (1 μήνας)

Περιγραφή

Καθήκοντα θέσης:

• Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και chat με στόχο την ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών
• Άμεση εξυπηρέτηση και εύρεση κατάλληλων λύσεων
• Ενημέρωση πελατών για την πορεία/εξέλιξη των αιτημάτων τους
• Παρουσίαση παρεχόμενων υπηρεσιών


Απαραίτητα προσόντα:

• Απόφοιτος/η Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ-ΑΕΙ
• Επικοινωνιακές δεξιότητες και πελατοκεντρική αντίληψη
• Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
• Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες


Παροχές:

• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (1600€ μεικτά)
• Επιβράβευση της απόδοσης και της επίτευξης στόχων με ανταγωνιστικά Bonus κάθε μήνα.
• Ιδιωτική Ασφάλιση Ζωής και Υγείας
• Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης

Τόπος Εργασίας:

Θεσσαλονίκη

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

30/11/2022

Κωδικός Εργασίας:

101121

Προβολές:

3879

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

1
 
 

German Σύμβουλοι Customer Service Θεσ/νίκη-Καβάλα-Ιωάννινα-Βόλος- Κοζάνη

Θεσσαλονίκη
30/11/2022
101121
3879
1

Εταιρεία

Η ManpowerGroup για λογαριασμό πελάτη της, εταιρεία με ηγετική θέση στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών αναζητά τους κατάλληλους υποψηφίους για να στελεχώσει θέσεις Γερμανόφωνων Συμβούλων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών στις περιοχές Θεσ/νίκη-Καβάλα-Ιωάννινα-Βόλος- Κοζάνη. Η εργασία είναι αποκλειστικά στα γραφεία της εταιρίας. (On-site). Παρέχεται η δυνατότητα υβριδικού μοντέλου.

Kαθεστώς εργασίας: Πλήρης πενθήμερη απασχόληση (8ωρο), με κυλιόμενο ωράριο σε καθεστώς βαρδιών, Δευτέρα- Κυριακή, 07:00- 23:00
Εκπαίδευση: Αμειβόμενη (1 μήνας)

Περιγραφή

Καθήκοντα θέσης:

• Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και chat με στόχο την ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών
• Άμεση εξυπηρέτηση και εύρεση κατάλληλων λύσεων
• Ενημέρωση πελατών για την πορεία/εξέλιξη των αιτημάτων τους
• Παρουσίαση παρεχόμενων υπηρεσιών


Απαραίτητα προσόντα:

• Απόφοιτος/η Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ-ΑΕΙ
• Επικοινωνιακές δεξιότητες και πελατοκεντρική αντίληψη
• Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
• Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες


Παροχές:

• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (1600€ μεικτά)
• Επιβράβευση της απόδοσης και της επίτευξης στόχων με ανταγωνιστικά Bonus κάθε μήνα.
• Ιδιωτική Ασφάλιση Ζωής και Υγείας
• Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης