Σύμβουλοι Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών

Εταιρεία

Η ManpowerGroup Greece, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης εταιρείας τηλεπικοινωνιών, αναζητά νέους υποψήφιους ως Συμβούλους Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών.

Περιγραφή

Διαθέτεις τεχνικές γνώσεις και είσαι λάτρης της τεχνολογίας;

Είσαι επικοινωνιακός και σου αρέσει να δίνεις λύσεις;

Στείλε μας το βιογραφικό σου ΤΩΡΑ!

Αρμοδιότητες:
• Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με άμεσο σκοπό την παροχή τεχνικής υποστήριξης σε υπηρεσίες σταθερής & internet
• Καταχώρηση των σχετικών δεδομένων και αιτημάτων εντός του συστήματος CRM
• Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα

Προφίλ Υποψηφίου:
• Απόφοιτοι Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ ή ΑΕΙ σε σχετικό αντικείμενο
• Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία & πελατοκεντρική αντίληψη
• Πολύ καλή εξοικείωση με την τεχνολογία
• Διαπραγματευτικές ικανότητες
• Πνεύμα ομαδικότητας
• Προϋπηρεσία σε θέσεις τηλεφωνικού κέντρου θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

Ωράριο Απασχόλησης:
- Πενθήμερη απασχόληση με εναλλαγή βαρδιών. Δυνατότητα 8ωρης ή 6ωρης απασχόλησης.

Απολαβές:
• Σταθερός μηνιαίος μισθός με την εγγύηση της ManpowerGroup
• Ανταγωνιστικό Μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
• Συνεχής εκπαίδευση & ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
• Προοπτικές εξέλιξης σε μία συνεχώς αναπτυσσόμενη ομάδα

Τόπος Εργασίας:

Greece

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

18/11/2020

Κωδικός Εργασίας:

200254

Προβολές:

2664

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

1
 
 

Σύμβουλοι Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών

Greece
18/11/2020
200254
2664
1

Εταιρεία

Η ManpowerGroup Greece, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης εταιρείας τηλεπικοινωνιών, αναζητά νέους υποψήφιους ως Συμβούλους Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών.

Περιγραφή

Διαθέτεις τεχνικές γνώσεις και είσαι λάτρης της τεχνολογίας;

Είσαι επικοινωνιακός και σου αρέσει να δίνεις λύσεις;

Στείλε μας το βιογραφικό σου ΤΩΡΑ!

Αρμοδιότητες:
• Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με άμεσο σκοπό την παροχή τεχνικής υποστήριξης σε υπηρεσίες σταθερής & internet
• Καταχώρηση των σχετικών δεδομένων και αιτημάτων εντός του συστήματος CRM
• Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα

Προφίλ Υποψηφίου:
• Απόφοιτοι Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ ή ΑΕΙ σε σχετικό αντικείμενο
• Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία & πελατοκεντρική αντίληψη
• Πολύ καλή εξοικείωση με την τεχνολογία
• Διαπραγματευτικές ικανότητες
• Πνεύμα ομαδικότητας
• Προϋπηρεσία σε θέσεις τηλεφωνικού κέντρου θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

Ωράριο Απασχόλησης:
- Πενθήμερη απασχόληση με εναλλαγή βαρδιών. Δυνατότητα 8ωρης ή 6ωρης απασχόλησης.

Απολαβές:
• Σταθερός μηνιαίος μισθός με την εγγύηση της ManpowerGroup
• Ανταγωνιστικό Μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
• Συνεχής εκπαίδευση & ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
• Προοπτικές εξέλιξης σε μία συνεχώς αναπτυσσόμενη ομάδα