Σύμβουλοι Εξυπηρέτησης Πελατών(Αthens-on site)

Εταιρεία

Η ManpowerGroupGreece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, δυναμικούς και επικοινωνιακούς υποψηφίους, οι οποίοι θα στελεχώσουν την θέση του ΣυμβούλουΤηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, για την περιοχή της Αθήνας.

Περιγραφή


Με τι θα ασχοληθείτε;
-Εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων με σκοπό τη διαχείριση αποριών των πελατών
-Υποστήριξη και εξυπηρέτηση στο υφιστάμενο πελατολόγιο
-Έγκυρη ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας με στόχο τη διατήρηση αρχείου
-Διατήρηση θετικών πελατειακών σχέσεων για τη διασφάλιση μελλοντικών επικοινωνιών
-Διαχείριση εκκρεμοτήτων του ενεργού πελατολογίου


Τι θέλουμε να δούμε σε εσάς;
-Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & Πελατοκεντρική αντίληψη.
-Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
-Άριστη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows και χρήση MS Office
-Βασική γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
-Αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
-Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα συνεκτιμηθεί.

Τι προσφέρουμε ;
-Σταθερός μηνιαίος μισθός
-Ένταξη στις εταιρικές παροχές & προνόμια.
-Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση.
-Ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης.
-Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Τόπος Εργασίας:

Greece

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

17/01/2024

Κωδικός Εργασίας:

100733

Προβολές:

12846

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

1
 
 

Σύμβουλοι Εξυπηρέτησης Πελατών(Αthens-on site)

Greece
17/01/2024
100733
12846
1

Εταιρεία

Η ManpowerGroupGreece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, δυναμικούς και επικοινωνιακούς υποψηφίους, οι οποίοι θα στελεχώσουν την θέση του ΣυμβούλουΤηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, για την περιοχή της Αθήνας.

Περιγραφή


Με τι θα ασχοληθείτε;
-Εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων με σκοπό τη διαχείριση αποριών των πελατών
-Υποστήριξη και εξυπηρέτηση στο υφιστάμενο πελατολόγιο
-Έγκυρη ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας με στόχο τη διατήρηση αρχείου
-Διατήρηση θετικών πελατειακών σχέσεων για τη διασφάλιση μελλοντικών επικοινωνιών
-Διαχείριση εκκρεμοτήτων του ενεργού πελατολογίου


Τι θέλουμε να δούμε σε εσάς;
-Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & Πελατοκεντρική αντίληψη.
-Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
-Άριστη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows και χρήση MS Office
-Βασική γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
-Αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
-Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα συνεκτιμηθεί.

Τι προσφέρουμε ;
-Σταθερός μηνιαίος μισθός
-Ένταξη στις εταιρικές παροχές & προνόμια.
-Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση.
-Ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης.
-Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.